bambi

Redo för förskolan!

Idag kom ett paket till Zack från EcoLoco! Vi beställde en regnoverall och en body + byxor därifrån. Det blev en röd-lila regnoverall från Katvig, som är liiiite för stor (som ni ser). Men då kan han ha den ett tag. Förskolan gav nämligen oss en lista på saker som är bra att ha där och då fanns regnkläder med på listan (bland en massa annat som måste införskaffas). Hoppas nu bara att denna regnoverall är bra!

Huvan som hörde till regnoverallen var verkligen superstor... så stor så att den passade både mig och sambon utan problem:


Sen så blev det även silverblå body och byxor från Nanoou som det var rea på. Tips! EcoLoco har rea på en massa fina märkeskläder just nu!

#1 - Linda

Tänk på att märka kläderna... Om ni inte redan gjort det... Inte så kul den dagen man kanske vill sälja kläderna... Men det är inte så himla kul när ena strumpan försvinner, ena vanten, mössan osv...

För övrigt är kläderna jättefina!

#2 - modellmini

Underbar regnoverall! Och älskar den färg-kombinationen som Katvig har kommit på! Kika gärna in hos mig, min blogg handlar just om barnkläder/barnmode.



Kram http://modellmini.blogg.se

#3 - Evalena

Snälla söta du: låna inte den där regnhatten av din son när vi kommer till Sthlm!

;-)



Du är jättesöt men inte i den!

:-D



KRAM (Skönt att va hemma igen va?)

#4 - Josefine

Ja, det är en hel del som ska fixas inför dagistarten! Börjar inskolningen av sonen den 25/8, vill inte!

#5 - Chelise !

Hej hej! :)

Det är såhär, jag skulle gärna vilja ha lite olika åsikter om frågan på min blogg. "Tycker du att det är viktigt att fira VARJE månad när ni är tsm"?

Jag själv tycker att det inte är så noga.



Skulle uppskatta om du ville lämna några rader om du tycker det är viktigt eller inte :)



Kram / Chelise

#6 - Ina

Titta vad fin han är lillkillen!!:-) Det är endel man måste tänka på när de börjar på dagis med det mesta ger sig med tiden och i alla fall "våra" dagisfröknar verkar vara vana vid virriga föräldrar för de påminner och upprepar sig ofta så vi inte ska glömma hi, hi.

Vad fina ni är i huvan, nästan lite Mollykänsla...;-)

#7 - En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Snygga kläder, ska nog ta mig en titt och se om jag fyndar något.



Tänkte passa på att tipsa om en tävling hos mig



http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/08/12/vinn-baby-eller-barnklader/

#8 - Therese - Eira min ögonsten

Jättefina kläder!



Man ser hur sjukt lika du & zack är när du har på dig huvan :)

#9 - Jessica

Jättefina kläder!



Jag måste bara fråga en fråga om den översta bilden med Zack i sina regnkläder, vad är det för korgar som ni har i er bokhylla? Kommer dom från IKEA? Vad heter dom där (om du minns)? Och pris?



Är på jakt efter 4-5 stycken såna som ska passa i min expedit-bokhylla, och dessa verkade ju passa in perfekt!