bambi

Stressig dag... mycket att göra!
Hallå allihopa! Lite stressgt idag, många lektioner! Så det blri bara en snabbloggning!

Idag så är Zack på inskolning, det ska bli spännande att höra hur det gick   :)

Efter jobbet ska jag nog sticka till NK och kika på Odd Molly, har en massa poäng där som måste användas (dom går snart ut). Sen så har ett paket från AjaBaja kommit, så innehållet i det får ni se sen! :)

Ha en underbar tisdag!
#1 - Nettan

Tack för en jätte rolig och inspirerande blogg! Läste inlägget om din vinterjacka, jag har oxå en, och börjar med längta efter att ta fram den. Har sökt med ljus och lykta efter en sådan sjal som du har till din, du vill inte sälja din, eller någon annan som läser här??? Kram:)

#2 - Nettan

Läste ditt inlägg om din vinterjacka, började längta efter min också!! Har sökt med ljus och lykta efter en sådan sjal som du har. Det finns ingen här som vill sälja sin? Grå eller rosa.

#3 - Bina - everydaymolly

Härligt!



Glöm inte boka idag också! ;-)



KRAM

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Nettan: Förlåt för mitt sena svar. Vet inte om du kollar här igen... men tyvärr så vill jag inte sälja min sjal!