bambi

Tortunagropen
Idag så var vi äntligen iväg till Tortunagropen. Ett ställe som ligger väldigt avsides och som det är svårt att ta sig till, men det var det verkligen värt! Det var så otroligt fint! Se själva:







Sambon trivdes bra eftersom han kunde klätttra och hoppa från klippor. Jag var lite fegare och badade från den mindre sandstranden som finns där.
#1 - Zun

Vilken sööööööööt liten plutt ni har!!!! Ser ut som en trevlig utflykt också.



Kram Zun

#2 - P

hej jag tänkte skriva ner mat och tränings-dagbok varje dag i en vecka och sen publicera på bloggen, är du med? alltid roligare och mer motiverande om man är fler:)

#3 - vera

shit, finns det såna ställen i sthlm?

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

vera: Nej, detta ställe ligger utanför Västerås!

#5 - vera

jaha, tänkte väl det :P



i know, det var hos dig jag såg den och då tänkte jag "den måste beatrice också ha!" :D

#6 - Zun

Svar: Nja, jag tänkte nog inte att det är kopior utan snarare att det är plagg som öht inte finns, ett sätt att tjäna snabba pengar...



/Zun

#7 - Evalena

Men vilket ställe! Det ser helmysigt ut. Västerås är ju inte jättelångt fr Dalarna så det där ska jag leta på tror jag.

#8 - stina

Va fint!!

Detta ställe måste vi besöka!!