bambi

Uppdateringar
Jag kände att det var dags att lägga ner lite energi på bloggens utseende så därför uppdaterade jag profilbilden och informationen som finns under den. Jag har även uppdaterat listan på mina mollysar.

Jag har även varit i kontakt med några av er som vill gästblogga hos mig! Det känns så roligt att jag har fått sån positiv respons! Ni är verkligen så söta och underbara! Tyvärr så tror jag inte riktigt att jag kan ta med alla som vill gästblogga, men jag ska försöka få med så många som möjligt. Jag hoppas på att det ska komma igång nästa vecka!

Neee.. nu måste jag sova! Ska ju upp och jobba imorgon! God natt på er  :)
#1 - a-k

Håller du vikten fortfarande?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

a-k: Ja, jag tror att jag håller vikten fortfarande. Vägde mig en eftermiddag och med kläder på och då visade vågen bara +1,5 kg.

#3 - anna

shit, det är ju galet mycket mollysar :-)

#4 - a-k

Va bra, var lite nyfiken bara.. =)