bambi

lotion vs. butter


Det är några läsare som har undrat vilken som ska välja, Odd Mollys Body butter eller Body lotion?

Så jag tänkte ta och jämföra dom två:

Konsistens? Body buttern är tjockare och man måste smörja mer för att den ska gå in i huden. Body buttern har också en marshmallow-liknande konstistens... som jag gillar! :)

Doften? Doften varar längre efter man har använt body buttern.

Praktisk? Body lotionen har en praktiskt pump vilket gör att man smidigt kan smörja in sig med den efter duschen på morgonen.

Innehåll? Body buttern innehåller både kakaosmör och sheasmör som är väldigt bra mot torr hud, medans body lotionen innehåller tiare och vanilj som mer stimulerar huden.

Jag tycker att båda att bra på sina sätt och jag kommer nog köpa dom båda när mina tar slut! Eleven säljer alla produkter i Odd Mollys hudvårdsserie. Sammanfattningen av min recension av alla hudvårdsprodukter hittar ni här.


Du har väl inte missat tävlingen där du kan vinna Odd Molly handkräm? Den finns här!
#1 - Zun

Men du, det är ingen fara! Jag undrade bara om mitt mail hade kommit fram eller om jag hade skickat till fel adress ;-) Stressa inte!



Kram Zun