bambi

Allt är förlåtet
Sambon kom nyss hem från jobbet. Dom hade fått julklappar och sambon som fyller år på juldagen hade även fått en födelsesagspresent. Jag kikar ner i påsen, bryr mig inte om vinflaskan och jul-cd-skivan utan dyker direkt på denna:



Den underbara doften sprider sig i min näsa. Jag pillar försiktigt upp pappret och ser:



Och vet ni vad? Det är ett till lager under! Två lager med handgjorda praliner och tryfflar!! En gravid kvinnas dröm!

Till sambons jobb: Alla sena kvällar då ni har hållt kvar min älskade sambo är glömda! Dom kvällar då jag har fått somna själv minns jag knappt längre! Ni är förlåtna! Ni är underbara!

Sambon försökte lite med: "Men det var ju min julklapp...." sen vågade han inte säga så mycket mer när han såg min blick.

Födelsedagspresenten var också rätt så trevlig:



En upplevelsepresent från live it, som heter Smakrikt för två. Där man får välja mellan vinprovning, chokladprovning, whiskeyprovning, ost- och vinprovning, mm. Den är giltig till januari 2011 så vi kan ju vänta lite med denna....  
#1 - Nina

Men GUUUDRUN vilka jättefina julklappar.

#2 - Martina

Jag hade nog också blivit väldigt förlåtande om jag hade såna inom räckhåll... ;)

#3 - Fifiness

Å så härligt!

#4 - Carolina - Vinn Olivoljelotion från Jotera & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Vilka perfekta presenter/julklappar - jag hade nog också varit rätt förlåtande i en sådan sits ;) kram

#5 - gotteochvi♥

HAHA, UNDERBART!

#6 - Anonym

Älskar NKs praliner, brukar ha de på gottbordet varje jul:)