bambi

Dags för julpraliner!

Än är inte julen över! Mellandagarna betyder oftast att vi träffar våra vänner. Ikväll kommer några vänner över på glögg och julpraliner. Det blir också lite julklappsbyte.



Vi har köpt dessa praliner i flera år nu. Dom kommer från Chokladfabriken här i Stockholm. Dom är verkligen himmelskt goda. Min favorit är nog Saffranspralinen eftersom jag älskar vit choklad. Men Glöggpralinen med sin mörka choklad och Pepparkakspralinen med sin ljusa choklad är också väldigt goda.

Fatta va svårt det kommer vara för mig att inte äta upp hälften nu när vi har lagt upp dom så fint...
#1 - nina

Vilka lyckliga vänner ni har

#2 - tamara

aah okej! jaa men dom har grymt schyssta grejer faktiskt, synd bara att det är så jävla perversa priser bara. men skönt för dig!

#3 - Ina

Jag har ju glömt att skriva att armbandet har kommit fram... Har varit så mycket den senaste veckan att det helt kommit bor.

Det är jättefint och jag är så nöjd med mitt val! Tack snälla för att just jag fick vinna detta fina pris!! :-)

Kram Ina

Ps. Pralinerna ser farligt goda ut...

#4 - Carro

Gott!

#5 - Norea

Åh vad mumsigt och lyxigt det ser ut!

Hoppas ni hade det himla mysigt med era vänner och glögg,klappar o dessa underbara små ätbara konstverk!

#6 - Stefan

Hejsan!



Trevlig blogg du har:) Lägg gärna in din blogg på: http://www.funnyfarm.se för att få mera besökare till din blogg:)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

#7 - Martina

De är ju så fina så man knappt skulle kunna äta dem, ju :P