bambi

Gårdagens lussekattsbak




Lussekatterna blev riktigt goda. Det är farligt att ha nybakta lussekatter hemma. Jag tror nog att jag åt fem stycken eller nåt under kvällen. Sambon glömde dock dom framme under natten (han gick och la sig efter mig så då blev det hans ansvar), så nu går dom inte att äta längre  :(

Zack verkade tycka om dom, men han åt inte så mycket. Han brukar inte få sötsaker så ofta och han verkar inte ha något behov av sötsaker... men vi tänkte att han skulle få smaka i allafall  :)

P.S. Zacks söta äppelbody kommer från Sture & Lisa, som har varit ett av mina julklappstips.
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Jultävlingar i bloggen!

Sv: Ja, dom är som vanliga dammsugare fast godare! :) Med en svag smak av pepparkaka :)

#2 - N

Fusk eller inte, de ser otroligt goda ut!

#3 - dani

Gud vad söt Zack är! <3

#4 - Stina

Jag gillar russin förnärmad

#5 - Natali

Jag visste inte ens att det fanns sådan mix till lussebullar hahhaa....Visste bara att det fanns till sockerkaka och sådant. Kul att de blev goda men tråkigt att ni glömde dem framme. Min man glömde en hel kastrull med soppa häromdagen som vi skulle äta nästkommande dag till lunch. Så tråkigt.