bambi

Gos


Gullungen idag (sambon har klätt honom lite omatchande...). Han älskar sina jultofflor från Bellio, han kommer hela tiden med dom och vill att vi ska ta på honom dom.



Zack somnade så sött på mig i sängen imorse när vi gosade i sängen. Han somnade på min arm och jag hade inte hjärta att flytta på honom. Istället låg jag där och tittade på honom, lyssnade på när han andades och luktade på hans hår och bara nöjt!

Det är så mysigt när han somnar i vår säng. Det händer inte ofta och ända sen han var nyfödd har han sovit bättre i sin egen säng, vilket jag tyckte var lite tråkigt...

Skönt att det snart är jullov (bara en vecka kvar!) så då blir det många slappa dagar med en massa gos! :)
#1 - Carolina - Vinn Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Så söt han är i de fina tofflorna :-)

#2 - Anonym

Rösta gärna i min blogg , på vilken kändis som har hetast ögon :) ?

#3 - Linda

Skönt med jullov och mysigt att han gillar sina tofflor!

#4 - Jessica-tre killar och en tjej

Hejhej. Himla gullig bild på Zack ,o)



Jag har valt dig till Veckans blogg inne hos mig. Tänkte att du kanske ville veta det. Jag gillar din blogg massor, särskilt efter ansiktslyftningen :o)



Ville bara säga det. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Jessica

#5 - Lilla K

Åh, så söt!

#6 - Cissi

Mysigt:)



Såg din kommentar inne hos mig. Mörkgrå blir jättebra, perfect:)



Ha det bra!

#7 - Johanna ♥ Minna

Aww en sån sötnos!

#8 - Josefin

jag tycker inte alls att det var omatchande, jag tycker faktiskt att de var den finaste påklädnand jag sett på bild på Zack :)