bambi

Julafton - halvtid

God Jul på er alla! Hoppas att ni har haft en underbar jul än så länge... detta har vi sysslat med idag:

Clementinknarkaren
är igång igen  :)



Sen så har vi öppnat några julklappar (vi ska öppna fler sen)...



Det blev en stor väska till sambon från Sandqvist (en "jobbväska") och så fick jag en Odd Molly väska (vilket jag redan visste att jag skulle få ;). Zack fick öppna paketet från min mamma som innehöll en gigantisk hemmastickad tröja, tröjan är lika bred som sambon men ärmarna passar Zack någerlunda... så jag vet inte när han ska kunna ha tröjan?



Sen så har vi även varit ute en stund... men utan någon pulka  *snyft*

#1 - ≈Sanna≈

Ni verkar ha haft en rätt mysig jul hittills. God Jul!

#2 - Josefine, Blåeld

Så söt han är Zack! Och OM-väskan skulle gärna få gömma sig i en av mina klasspar också! : )



Tråkigt med din mamma.... Ha en härlig jul och njut av er fina familj! Kram!

#3 - sofie

Zack verkar njuta för fulla muggar! :) God jul!

#4 - Emma

Vilka goa små kinder :D jag fastnade på din blogg och kan inte sluta kolla på din oerhört söta unge.

#5 - Marie

Det har iaf funnits pulkor på Ica Maxi, Coop och Biltema, har ni kikat där?

#6 - Bexy

Gud vilken söt unge!