bambi

Julavslutning
Jag sniglade mig till jobbet idag. Vill inte missa julavslutningen och vill inte bara sitta hemma. Stödbältet var på hela vägen, det hjälper en hel del. Men det är lite jobbigt att man inte kan sätta sig ner t.ex. på pendeltåget med det på (och lite bökigt att hålla på ta av och på sig det). Lite pinsamt är det också när man blir omsprungen av alla, inklusive 3-4-åringar.

Sen så känns det som om alla stirrar på mig, eftersom jag ser ut att vara en fullt frisk kvinna (syns ju inte att jag är gravid när jackan är på) och så går jag i snigelfart och tar hissen istället för trappor, osv. Men det kanske bara är inbillning, säkert ingen som bryr sig....

#1 - stina

Ta det lugnt du! Bry dig inte om de andra...

Akta så du inte halkar.



Jag har ett litet tips/önskemål ! Skulle inte du kunna skriva hur det är att vara förälder i stockholm? vad som är Bra / dåligt. Hur du upplever det.

Ibland blir man ju sugen att flytta och testa. Fast vi trivs riktigt bra i etuna ! Men sen när killarna är 10 och 14 då kommer vi!

:)

#2 - chatarina

Hej!

Ville bara tacka dig för att du svarade på min fråga.

Mvh Chatarina

#3 - Anonym

Men du måste ju inte ta av det bara för att du ska sitta lite. Jag har sällan på mitt bälte hemma, bara om jag fixar och grejar och rör mig mycket. Men annars har jag det på och jag sitter ner på bussen med det på och även om jag är ute på café eller så. Är ju bara om du ska sitta länge det blir obekvämt att ha på...



sen vänjer man sig vid det också... I början tyckte jag det var mer besvärande än nu. Är bara när man ska på toa och måste knäppa upp och krångla som det är jobbigt...



Ha en bra dag!

#4 - Line W

Glömde visst fylla i mitt namn och så...

#5 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Usch din stackare! Tycker att du haft nog med illamåendet...kanske kan du få akupunktur mot foglossningen också hos din BM., om du nu varit "mottaglig" för behandlingarna mot illamåendet tänker jag....