bambi

Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store


Vincent Shoe Store erbjuder ett stort utbud av tuffa och roliga, moderiktiga och funktionella barnskor. Jag kan hitta hur mycket som helst som jag skulle vilja ha till Zack. Fina kängor, stövlar och tofflor. Det är verkligen lätt att hitta fina julklappar till någon liten en som man har i sin närhet.

Nu har ni chansen att vinna tofflorna Sigge från Vincent Shoe Store. Sigge finns i färgerna dark grey, light grey, red och pink och kostar 249 kronor. Sigge är en klassik toffla med dragkedja. Det är en av deras mest populära tofflor! Överdel och foder i filt, innersula i skinn och sula i gummi. Finns i storlek 20-28.

Jag har fått äran att dela ut 6 par Sigge tofflor till mina underbara läsare! Allt ni behöver göra är att skriva i kommentarfältet till detta inlägg:
er mailadress, vilken färg och storlek ni vill vinna och till vem ni har tänkt ge dessa söta tofflor!

Tävlingen pågår i en vecka. Den 9 december dras 6 stycken vinnare som kontaktas via mail. Alla som deltar kommer att hamna på
Vincent Shoe Stores mailinglista där ni kommer att få information om rea, nyheter, mm.

Tusen tack till Vincent Shoe Store som sponsrar denna tävling med så fina vinster!


P.S. Fler julklappstips hittar ni här!

#1 - Pia - Mejas mamma

Åh, jag har kikat på dom där och tänkt köpa dom till min dotter Meja. Men då kan jag ju passa på att tävla om dom istället!:)



Jag skulle vilja vinna ett par ljusgråa i storlek 23 så att Meja kan ha dom när hon börjar dagis till höst!:)

#2 - Åsa

Vilka fantastiska små tofflor!



Om jag hade turen att vinna ett par så skulle jag ge dem till min lilla dotter Tua-Lia. Röda i stl 24 skulle passa perfekt till hennes julklänning.



Ha en fin dag!



#3 - emma - mamma till meja

Om jag vann skulle jag vilja ha ett par röda i strl 22 till min underbara dotter :)

#4 - Sandra

Åh vilken härlig tävling! Skulle SÅ gärna vinna ett par underbart röda tofflor i stl 23 till min Alfred, som ofta blir lite kall om fötterna och älskar tofflor. Håller tummarna...

#5 - Angela

Jag vill gärna vinna ett par ljusgråa tofflor i stl 23 till min dotter Julia.

#6 - Malin

Jag vill ju självklart vara medoch tävla!

Skulle vilja vinna ett par mörkgrå eller ljusgrå tofflor i strl 20! / Malin

#7 - Erna

Hej,

Vilken fin tävling!

Jag vill gärna vinna eitt par ljusgråa eller mörkgråa till min son Jakob, i stl. 24.

Ha en trevlig dag:)

#8 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Åh, de är så fina! Jag skulle vilja vinna ett par ljusgrå i storlek 23 till min son Vilmer så att han kan ha dem när det är dags för dagis! Han älskar att hålla på med skor och går omkring här hemma i både syskonens, sina egna, mina och sin pappas skor, så innetofflor vore perfekt!

#9 - Irma

Hej! Alltid lika härliga tävlingar, tack! ;) Självklart är vi med!!! Om vi skulle vinna väljer vi gråa stk 23!! Ha en skön dag!

#10 - Sophie

Åh, äntligen en tävling för mig! :-) Jag skulle jättegärna vinna de mörkgråa tofflorna i storlek 20. jag har nyligen blivit faster och gudmor till världens goaste lilla kille Jonas och skulle vilja ge dessa tofflor till honom. Än så länge är han bara 5 månader gammal men han växer ju så det knakar så det dröjer nog inte länge förrän han kan ha storlek 20. :-)

#11 - Cissi

Hallå!



Klart att jag vill vara med och tävla om dom där söta tofflorna, så att Adam slipper frysa om fötterna i vårt nya hus : ) Stl.24



Hoppas du mår bättre nu och att det kommer gå bra att jobba igen. Skönt att få tillbaka ett normalt liv kan jag tänka!

#12 - Susanne Petersson

Så fina! Jag skulle vilja vinna ett par rosa storlek 27 till min Vilma som är lite ledsen över att storasysters mjuka fårskinnstofflor inte fanns i hennes storlek.

#13 - Sara

De ser så mysiga ut! Jag skulle vilja vinna ett par svarta i strl 22 till vår son Max =)

#14 - Lena

Vilka fina tofflor. Skulle vilja vinna ett par röda tofflor i storlek 20 så min dotter som kommer om någon månad kan ha dom nästa jul. Man ska vara ute i god tid :)

#15 - Hanna

Åh, jag skulle vilja vinna dessa till min son Alfred så han kan ha dem i vinter och under våren, både hemma och på dagis. Dark grey, storlek 24.

#16 - Linda

Superkul att du har dagliga julklappstips!!



Om jag vann skulle jag vilja ha ett par grå tofflor, stl 28.

Min son Rasmus skulle få dessa underbara tofflor i julklapp!!

#17 - Lisa

Superfina! Jag skulle väldigt gärna ge min fina dotter ett par ljusgrå i storlek 22.

#18 - Emma - Barbaemma

Åh vilka fina skor!

Jag skulle vilja vinna ett par rosa tofflor i storlek 21 till min underbara dotter Nathalii! =)

#19 - Christine

Sötare skor får man leta efter! Åh!



Jag skulle vilja ha ett par grå i storlek 24 till min kommande bebis! <3



/Christine

#20 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vi skulle vilja vinna ett par rosa till Jacks kompis Saga som vi känt sen bebbarna låg i magen. Dom har rysligt hala och kalla golv hemma så dom i stl.21 skulle sitta perfekt på lilla Sagas fot så hon inte ramlar och slår sig.

#21 - Jessica - Mamma till charmkillen Neo

Hejsan!



Detta var ju en perfekt tävling för oss då jag precis är på jakt efter ett par inneskor till Neo som han ska ha på dagis.

Om vi har turen på vår sida skulle vi vilja ha dom ljusgråa tofflorna, jag tror i storlek 26.



Ha en bra dag!

#22 - Jenny

Hej!



Åh vilken toppen tävling! Astrid börjar ju på dagis om en månad så det vore verkligen perfekt för henne att ha där :)



De mörkgråa Sigge tycker jag är super mysiga, i storlek 24 och skulle jag vinna så kommer de även att gå i arv till lilla bebisen i magen så de kommer garanteras användas varmt här ute på landet :)

#23 - Marie-Louise

Vinner jag så väljer jag de röda i stl 21, skulle passa perfekt nu när min minsting ska börja dagis efter jul.

#24 - Maria

Jag skulle vilja ha ett par röda tofflor i stlk 22! Min dotter Katya har strumpbyxor nästan hela tiden nu på vintern och då blir det lite halkigt att springa runt. De här tofflorna vore perfekta!

#25 - Josefine, Blåeld

De ljusgrå skulle passa jättebra till Ludvig som inneskor. Vi håller på att renovera hemma = massa damm på golvet så strumpor räcker inte...

Storlek 23 passar nog min lille kille!

#26 - Mona

Så söta i rosa till min lilla Alva som alltid springer utan strumpor o skor. Strl 30

#27 - Jennie

Självklart vill vi vara med och tävla om de fina tofflorna. Skulle vi vinna önskar vi färgen dark grey och storlek 23. Tossorna skulle jag ge till min dotter Tyra.

#28 - äwiiis

hej : )vill gärna vara me o tävla om dessa sötnosar .

jag vill ge det till min dotter som ja ska föda i april, så det får bli en present o ge lite senare, alltid kul o ha : )

strl 20. grått

#29 - Maria

Hej!

Underbart om jag skulle vinna ett par tofflor till min son. Han skulle då få ha dem då han börjar dagis, i slutet av nästa sommar/höst. Jag skulle tro att han kanske har storlek 26 då. Den färg jag tycker bäst om är dark grey.



Tack för en jättebra blogg. Det som är bra är att du skriver om allt möjligt, livet med din son (som är född nästan samma dag som min), vardagliga dilemman m.m., kläder, tips osv. Det finns ingen blogg som liknar din!



Kramar från Maria

#30 - PetramedAochE

Jag skulle vilja vinna ett par ljusgrå till min dotter som har storlek 20. Hon drar alltid av sig sina strumpor och nu på vintern är det så kallt på golven så hon måste ha något på fötterna.

#31 - Nadja

hej. Om jag vann skulle jag välja ett par rosa tofflor till min kompis barn i dop present :) i storlek 20

#32 - Kristin

Ett par fina tofflor som skulle passa perfekt till min lilla tjej, som ofta är kall om fossingarna. Skulle jag vinna så vill jag ha ett par ljusgråa i storlek 21.

#33 - Therese - Eira min ögonsten

Dom var jättefina! Lika dom hos pop som jag spanat in.

Vill vinna dom röda i strl 21 till lilla Eira :) Hon blir så kall om fötterna här hemma så det behövs nått varmt och mysigt..

#34 - Maria "mariasdagbok"

Hej Bambi!



Jag läser din blogg nästan varje dag, det är jätte roligt att läsa om ditt liv!



Jag skulle vilja ha ett par grå tofflor i storlek 27 till min Axel 3 år om jag vinner.



Mvh Maria

#35 - caroline

hej! min dotter Noelle skulle bli jätteglad om hon fick ett par svarta tofflor i strl. 20. :)

#36 - Line W

Åh, vad fina! Jag skulle vilja vinna ett par ljusgråa till min brorson Elliot, stl 24 tror skulle passa bra. Skulle funka fint som tofflor på förskolan för honom!

#37 - Linda

Jag vill vara med och tävla. Och vinner jag vill jag ha ett par röda tofflor, och de tänkte jag att min plutt Theo skulle få ha. Storlek 25 skulle jag tro blir lagom.

#38 - Linn

Min "stora" flicka skulle passa så bra i ett par ljusgrå tofflor i storlek 24...:)

#39 - Madeleine

Hej.

Underbara tofflor :-) Minns samma model sen jag själv var liten.

Vill ge dem till mitt barnbarn Zackarias och helst skulle jag vilja vinna 2 par. Ett par till min Sigge ( min lilla granne). En Sigge i Siggetofflor :-)

Ha en skön kväll :-)

#40 - Mimmi

Jag skulle vilja vinna ett par rosa i stl 21.

De skulle jag ge till min dotter Thyra. Hon tycker inte om att ha strumpor inomhus. Men skor går bra, så detta verkar som ett bra mellanting då jag inte vill att hon har skorna inomhus.

#41 - Helena Dacker

Vilka finna inneskor :) Jag vill också vara med och tävla.



Jag skulle ge min dotter inneskorna om jag vann då hennes mormor och morfar har jättekalla golv och hon blir så kall om fötterna när hon är där och hälsar på.

Jag skulle vilja vinna de mörkgrå i storlek 24.

#42 - Nina

Färg rosa, storlek 25

#43 - Avi

Jättefina, och verkligen bra skor från Vincent - tyvärr har dom stängt affairen dom hade i Hyllinge vid HBG så nu måste man till Malmö.. :-(



Om jag vinnar önskar jag storlek 22 till min brorsdotter, i färgen dark grey.



Lycka till med allt

Avi

#44 - Lilla Mysan

Om jag skulle ha den stora turen att vinna skulle min älskade brorsdotter Tuva få dem. Jag har följt henne sedan hon var stor som en ärta inne i mammas mage och jag var med på förlossningen, men nu har hon flyttat 40 mil bort och jag saknar henne gränslöst. Ett par ljusgrå i stl 25 skulle passa henne som glasskon på askungen ;-)

#45 - Sara

Vi har iiiiiiiskalla golv här hemma så jag skulle verkligen vilja vinna ett par av de mörkgråa tofflorna till våran guldklimp. Tror bestämt att stl 22 skulle passa kanon till Edvin nu under vintern.



Kram!

#46 - Jenny T

Vilka toppfina tofflor. Om jag vann skulle min dotter Tilda som precis lärt sig gå få dem att traska runt i. Hon skulle nog gilla någon av de grå färgerna i storlek 22.

#47 - monica

jag är med & tävlar om ett par svarta till sonen i storlek 24 så han slipper frysa på kalla golvet i huset & så han slipper bli jagad av sin syster när han lånar hennes.

#48 - Cicci

Åh, vad kul med tävling - jag vill vara med så klart!

Om det blir jag skulle jag vilja ha ett par rosa i storlek 28 till min dotter som ALLTID har skor eller tofflor på sig inomhus! Skulle vara en perfekt julklapp till henne!

#49 - Ann-Louise

Tofflorna är verkligen jättesöta! Jag skulle vilja ge ett par röda tofflor till min son, i storlek 24.



#50 - Susanna

Jag vill gärna vinna ett par i rosa storlek 28. Dom skulle jag ge min dotter i julklapp. Hon älskar färgen rosa!



[email protected]

#51 - Nina

Åh jag vill vara med.

Ett par rosa till min son i stl 24.

#52 - Anna

Min lilla toffelhjälte Arvid skulle älska att kuta runt halkfritt i ett par ljusgrå filttossor (strl 22), det är jag säker på! Han skulle dessutom sitta bra länge och pilla på de fina silvriga ringarna i dragkedjorna. Två flugor i en smäll! :)

#53 - Maria

Hej, jag skulle vilja vinna ett par mörkgrå tofflor i storlek 24 till min yngsta dotter Klara. De skulle vara perfekta på dagis kalla trägolv.

#54 - Maja

Jag skulle vilja vara med och tävla om ett par röda tofflor i storlek 22 till min dotter.

#55 - Ina

Oj vad fina små tofflor!!:-) Jag gillar de röda bäst problemet är hur jag ska kunna välja mellan mina båda små pojkar men skulle det visa sig att jag har turen att vinna får jag köpa ett andra par till min andra lille grabb. Jag ösnkar tävla om ett par röda i storleken 28.

Tänk vad söta de hade varit Hannes och Love i varsitt par röda tofflor och pyamaser! :-)

Kram Ina

#56 - Helen

Om jag vann skulle min minsta lilla kille få dem, eftersom han hittills bara gått i begagnade från storebror.Vi skulle vilja ha ett par mörkgrå i stl 26.

#57 - Jempajenny

Jag och Agnes vill också vara med och tävla!



Agnes hälsar att hon gärna skulle vilja ha ett par ljusgrå tofflor i stl 22. De skulle passa kanoners nu när hon börjat på förskolan.



Nu håller vi tummarna för lite tur så här innan jul!

#58 - elin

Ett par röda i storlek 20 skulle jag vilja ge till min lilla kompis Vilgott!

#59 - Agnieszka- mamma till 2

Ohh vi är gärna med och tävlar! ett par svarta i storlek 27, dem skulle dottern få dem och få ha på dagis då hon inte har några tofflor där.



mvh agnieszka

#60 - Lise-Lotte

Jag skulle bli väldigt glad och överraskad om jag vann ett par Sigge till min dotter Alva i storlek 27. Jag tycker alla färgerna är lika coola men Alva är nog mest förtjust i de rosa...

#61 - malena

Oj vad fina! Min lilla tjej matilda har lyckats bli av med sin tredje mockasin för vintern så vi behöver VERKLIGEN ett PAR fina inneskor (stl 25 el 26). Min son Melker får som lillebror aldrig något nytt så han hade också blivit väldigt glad för ett par.... stl 20 nu men växer fort så kanske 21 blir bättre... Färg spelar ingen roll!



Tack för bra blogg! God jul!

#62 - Sofie

Jag är gärna med och tävlar om ett par ljusgrå SIGGE-tofflor i storlek 22 till min Malte. De skulle passa perfekt på dagis nu på vintern.

#63 - Dante

Tänk om Elvispen kunde få vinna sina första skor på sin 10-månaders dag imorgon -vad glad hans mamma blivit ;)



Han skulle vilja ha ett par svarta i storlek 20 som skulle passa utmärkt nu när han börjar lära sig tulta fram själv. Svarta får det bli då minst skit syns på dem... Ibland får man tänka praktiskt.

#64 - Noretstar

Jag skulle vilja ha ett par mörkgråa i stl 23 till min son som snart ska börja på förskolan. Om jag vinner... Han är bara 17 månader, men har stora fötter som växer fort :) Så stl 23 skulle nog räcka längre.

#65 - Kristina

Ett par mörkgrå i stl 23 till min äldsta son Filip skulle vi vilja ha :)



Titta gärna in och tväla hos mig du åxå om ett bokprojekt i samarbete med solentro :)



[email protected]

http://kissegirl.bloggagratis.se