bambi

Julklappstips 20: Skandinavisk design
I den mysiga webbutiken Russinnet kan man verkligen hitta ovanliga godbitar! Allt från barnkläder, heminredning och smycken.

Det skandinaviska smyckesmärket Åska är ett av märkena ni finner hos Russinnet. Åska använder sig utav stenar, kristaller, pärlor och snäckor i sina smycken. Varje smycke är gjord för hand och därmed helt unik!

Detta fina armband i vitt och guld sponsrade Russinnet mig med och den känns helt perfekt i jul! Matchar mina Mollysar fint! Armbandet består i huvudsak av oslipade stenar av bergskristall samt tre pärlor av klar kristall och en söt pärla med en blomma i emalj. Och med ett förgyllt magnetlås som en liten extra detalj. 399 kronor kostar detta armband och är en perfekt julklapp till någon man tycker om (eller till sig själv).

Och nu har även ni chansen att vinna ett Åska armband! Allt ni behöver göra är att besöka Russinnet och välja ut vilket armband från Åska ni vill ha om ni vinner och skriva det bland kommentarerna till detta inlägg! Den 26 december väljer jag ut en vinnare som får armbandet som hon/han har valt, så det blir lite av en försenad julklapp  :)

Men om ni vill hinna handla julklapparna på Russinnet så postar dom varor fram t.o.m. den 22 december!

Tusen tack till Russinnet som sponsrade mig och tävlingen med så fina armband!

P.S. Fler julklappstips hittar ni här!
#1 - Josefine

Hej! Jag skulle vilja ha Rosringen. Jättesöt! Ditt armband var också jättefint. :)

#2 - Lillemor

Åh armbandet som du fått var otorligt vackert, vitt-gold. Det skulle jag allra helst vilja ha. Vilket perfekt sätt att få känna sig lyxig och vacker som ändå matchar nästan alla outfits. Mvh Lillemor

#3 - Martina

Jag skulle vilja ha Melissa armband, det skulle matcha mina gamla armband perfekt!

#4 - Halvan

Hej! Vad härligt med en försenad julklapp till en själv!

Jag tycker armbandet "vitt-gold" passar bra till våren och passar även bra en dag som denna när snöflingorna dalar ner,

GOD JUL! Kram Halvan

#5 - Sandra

Åh, jag blev helt förälskad i det armband du sponsrats med! Älskar Russinet överlag och är ofta inne och kikar och drömmer mig bort. Som jag håller tummarna...

#6 - helena solberg

Hej!



Armband hjärta tycker jag är alldeles alldeles underbart, så det skulle jag vilja ha.



Hälsningar Helena

#7 - Nena

Armband lila skulle passa mig perfekt. Har så mycket fina lila plagg i min garderob att matcha det med! Skulle vara underbart att få vinna ett sådant!!!

#8 - Therese - Eira min ögonsten

Jag skulle vilja vinna melissa armbandet i klar :) så fint och matchar allt man har på sig. lätt, luftigt och ljust!



sen tror jag att eira skulle gilla att sitta och pilla på det när hon blir ledsen eller har tråkigt! :)

#9 - Line W

Jag skulle vilja vinna "armband hjärta" i jade. Jättefint ju, och grönt är min favoritfärg! Tack för bra tips om webshop! Roligt att hitta nya sidor på nätet.

#10 - Cecilia Stark

Vilka fina armband det fanns på Russinet!

Jag skulle gärna vilja vinna det lila armbandet med ametsiter. Det skulle passa perfekt eftersom jag mestadels har svart och lila kläder!

#11 - Charlotta Kalén

Hej!



Om jag skulle vinna så skulle jag önska mig vit-guld armbandet det är ju helt underbart!

Trevlig fortsättning på julen!

#12 - Carolina

Jag skulle vilja vinna armbandet Lila-gold, så vackert och passar mig utmärkt - älskar att gå klädd i lila så detta armband skulle matcha fint :-) God fortsättning!

#13 - aleeekz

jag fastnade för det armbandet som du visar i tävlingen :). hoppas jag vinner :).

#14 - Anna Larsson

Jag skulle vilja vinna armbandet vitt-gold! :) Helt underbart fint! Blev helt kär i det. Skulle passa så bra till kläderna jag har på jobbet. stilrent men ändå hur snyggt som helst! Helt perfekt!

#15 - Bina - everydaymolly

Åh det här har jag missat - jag vill gärna vara med i utlottningen!

#16 - Olelsi / Nettan

Jag vill gärna vara med i din tävling!! Om jag har turen med mig så skulle jag vilja vinna detta armband, Ametist Fasett. Älskar den färgen sen en silver kula som bryter av det hela. Göör snyggt!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

#17 - Bina - everydaymolly

oops.. jag skickade kommentaren före jag valt .. vitt-gold känns superfräscht fram mot våren och det skulle jag gladeligen bära.

#18 - mirka

Armband vitt-guld, samma som du har bilden på. Skulle bli så glad om jag skulle vinna, nån gång måste man ju bli lycklid låttad;) väntar med spänning.

#19 - Tabby

Tycker armband vitt-guld är fint. Speciellt nu när det snart är dags för ljusare tider igen :-)



Tabby

#20 - Amanda

Hej:)

Om jag har turen på min sida så skulle jag vilja vinna:

Armband lila-gold

Om jag vinner ska jag ge det till min älskade mamma som alltid finns där för mig och stöttar mig genom livet. Hon är underbar och detta armband skulle pryda hennes handled fint:)



Kram

#21 - Fru Evelina - Happily Ever After

Jag skulle gärna vilja tävla! Tänkte ju göra det redan i början av tävlingsperioden men så kom julen emellan... Tur att du påminde om den idag :-)!

Vinner jag väljer jag samma armband som du fick, "armband vitt-guld"!



#22 - Love and be proud

Om jag hann? Deltar jag gärna, skulle välja!Armband vitt-gold



Välkommen till mig du oxå!