bambi

Julklappstips 21: Lyxiga inredningsdetaljer
Inredningsdetaljer som ljusstakar, prydnadskuddar och plädar är alltid uppskattade presenter för min del. Några som har väldigt stilfulla inredningsartiklar är Gant Home. Så jag blev överlycklig när dom skickade två prydnadskuddar till mig!

Jag fick två stycken American Big Star Knit Cushions. Som är supermysiga stickade kuddar i 100% bomull i New England stil. Piffar verkligen upp soffan och är hur gosig som helst att vila huvudet på. Dessa kuddar finns i mörkblått, mörkbrunt och off-white. Dom går att köpa på hemsidan för 595 kronor/styck och då ingår alltid en innerkudde fylld med dansk anddun.

Men om ni vill hinna köpa en fin Gant kudde i julklapp så säljs dom även på Åhlens City, NK, mfl. Hela listan på återförsäljare hittar ni här.

Tusen tack till Gant Home som sponsrade mig med så fina kuddar!

P.S. Fler julklappstips hittar ni här!