bambi

Julklappstips 5: Märkesvaror till vettiga priser (exklusiv förhandsvisning)

Jag har prisat Campadre tidigare i bloggen, för att jag tycker att det är underbart med en sajt som erbjuder äkta märkesvaror till vettiga priser (ofta till halva priset!). Så hos dom kan man verkligen hitta fina julklappar som inte behöver kosta allt för mycket. Jag har t.ex. köpt mina Uggs där och barnkläder från Lundmyr of Sweden.

Just nu har dom kampanjer med t.ex. Calvin Klein, Svea och Kosta Boda.

Snart drar även en kampanj igång med superfina smycken från Pilgrim! Och jag har fått äran att ge er en exklusiv förhandvisning på kampanjen! Annars så brukar Campadre vara väldigt strikta med att inte visa några bilder förrän precis på klockslaget då kampanjen börjar, så det känns jätteroligt att få visa er några av smyckena redan nu.

Kampanjen pågår mellan 9 Dec 12:00 - 13 Dec 23:59 och kommer att innehålla över 20 smycken. Här ovanför (klicka på bilden för att förstora den) och här nedanför ser ni ett urval av smyckena som kommer att ingå i kampanjen.

Nu har ni chansen att vara med och vinna ett valfritt smycke från Pilgrim (som ingår i Campadres kampanj), till ett värde av 139 kr - 899 kr (beroende på vilket ni väljer).

Allt ni behöver göra för att delta i tävlingen är att gå in på Campadres sida med vilka varumärken dom samarbetar med och svara på vilket varumärke som är din favorit? Skriv gärna också om du kommer på något varumärke som dom inte samarbetar med, men som du gärna skulle vilja se att dom hade en kampanj med (det är inget måste att svara på detta). Glöm inte att ange din emailadress!

När tävlingen är slut fredagen den 11 december så kontaktar jag vinnaren som får gå in på
Campadres hemsida och välja ut vilket Pilgrimsmycke den vill ha!

Tusen tack till Campadre som sponsrade mig och denna tävling med så fina smycken!

P.S. Fler julklappstips hittar ni
här!
#1 - Linda

Mitt favoritmärke för den här gången får bli DKNY, bara för att jag är tokig i en av parfymerna :).

Självklart vill jag ju vara med och tävla - om det inte var uppenbart med svart ovan, menar jag :).

#2 - BeckaHBitcH.se

Vilken bra födelsedag din bebis har :-) samma som min, fast min är en 09:a :-)

#3 - Therese - Eira min ögonsten - Jultävlingar i bloggen!

Är med! :)



Älskar många av varumärkens dom samarbetar med men en av favoriterna är Brokiga :)

#4 - Jessica E

vilken bra tävling! jag väljer casall som favoritmärke, just för att jag är inne i en träningsfas just nu (hehe, 12 dagars gymkort). jag skulle gärna se kläder från forever21 på sidan :)

#5 - Lilla Mysan

Hmm, min favorit får nog bli cheeky monkey. Jag gillar att både killar och tjejer kan ha de flesta av deras kläder och att de har så härliga färger.

#6 - Martina

Oj, ja det är inget snack om saken! Odd Molly, såklart!

#7 - Lillemor

Min favorit är definitivt geggamoja. Så fina och mjuka kläder till barn. Kan faktist inte komma på ett märke som saknas. Dom har alltid massa spännande kampanjer som jag får mail om. Nu håller jag tummarna att jag ska få ett vackert smycke som kan liva upp småbarns vardagen! Mvh L

#8 - Christine

Åh, de sammarbetar med många av mina favoritmärken, men nummer ett blir - Odd Molly!

#9 - Josefin

Vilken bra tävling!

Mitt favoritvarumärke som dom samarbetar med är Make up store därför jag älskar deras smink, härliga produkter med hög kvalite till bra priser.



Det fanns redan väldigt många bra märken men jag skulle inte ha något emot om Lisbeth Dahl fanns med på listan också :)



[email protected]

#10 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Min favorit måste faktiskt vara brio. ALLT dom gör är klokrent, såväl vagnar som leksaker. Jack har plocklåda, tåg och en drös andra saker från BRIO och dom är outstanding i kvalitet, färg och form.

#11 - Agnieszka- mamma till 2

Ä gärna med och tävlar! Mitt favoritmärke hos Campadre måste vara Uggs, köpte sånna stövlar som du därifrån och dem är toppen, mitt bästa köp EVER! ett märke som jag saknar men som jag skulle bli überlycklig om dem sålde är NovaStar då vi är stora fans av det här hemma!



kramis

#12 - Malin m. Vegas

Hej! jag vill gärna tävla. Och jag väljer alga som favorit, för vem kan motstå sällskapsspel??



Mvh Malin

#13 - Josefine, Blåeld

Ett enkelt svar: mitt favoritsamarbetsmärke är såklart Odd Molly!



Jag tycker att de flesta bra varumärken är med och kommer inte på något som jag saknar...



Håller tummarna för vinst!

#14 - Norea

Hej,

jag vill självklart vara med i denna tävlingen!

Min favorit upptäckte jag då jag surfade runt nu på deras sida och det är Pipol's Bazaar(PBZ) då jag fick så sköna minnesbilder från en resa till Marrakech som jag gjort, när jag såg deras tofflor och väskor.

Jag saknade märkena Eva Solo och Georg Jensen, danska designers som gör så fina saker som verkligen är små konstverk i vardagen.

Jag saknade även Gudrun Sjödén, som gör en del plagg som liknar OM och Hunky Dory med otroligt bra kvalité.

#15 - Andrea

Självklart är Odd Molly min favorit! :)



håller tummarna

#16 - Maja

Min favorit måste jag säga är Brokiga.

#17 - Ina

Jag har Odd Molly som min favorit i deras sortiment, såklart! ;-)

Kan inte komma på något märke som jag saknar hos de faktisk, de har en väldig bredd på samarbetspartners.

Nu håller jag tummarna, Pilgrim gör otroligt vackra smycken!!

Kram Ina

#18 - Tabby

Säger oxå Odd Molly :-).



Märken som de skulle kunna samarbeta med är Branting, Twist&Tango, DeeDay, Saint Tropez, Molo, Småfolk osv.



Tabby

#19 - Nena

Odd molly (och Pilgrim faktiskt...) Skulle så klart bli superglad om jag vinner att smycke från min favoritsmycketillverkare! Även Day är en favorit!

#20 - Nina

Ååå jag älskar pilgrim jag med! såååå fint! Kul att dem kommer på kampanj.



Ja nu kommer listan av dem jag gillar bäst. Pilgrim såklart! Gangstar, hugin å mugin, kosta boda, lacoste, lundmyr.. jag kan fortsätta :D

#21 - klogs

Är gärna med och tävlar.

Tycker mycket om många märken, men för tillfället så är det Odd Molly som leder.



#22 - JENNIE - HUMORBLOGGEN

Mitt favorit varumärke är DKNY älskar deras parfymer, har precis införskaffat mig den den röda och har fått så mycket komplimanger om att jag luktar gott! Till och med från främlingar på stan! :P



Jag hittar inget märke som jag saknar =)



Nu håller jag mina tummar!

#23 - Love and be proud

Min favorit är den självklara & härliga färgstarka ODD MOLLY! Ha en skön dag...läste om dina elever idag.... längtar till januari då jag återgår i tjänst!