bambi

Julklappstips 6: Exotiskt doftljus

Doftljus uppskattas alltid (i allafall av mig!) och jag hittade detta lite mer ovanliga doftljus hos trend4you. Bara själva asken är ju hur tjusig som helst! Det är en fin täljstenslykta med ett väldoftande indiskt ljus. Finns i dofterna Nag Champa och Lavendel. Ni hittar ljuset här.

En fin liten julklapp för en billig peng! Beställ senast torsdagen den 17 december för att vara säker på att hinna få leverans före jul!

Tusen tack till trend4you som sponsrade mig med ett sånt fint doftljus!

P.S. Fler julklappstips hittar ni här!

#1 - Therese - Eira min ögonsten - Jultävlingar i bloggen!

Vilken doft tog du?

Luktar den starkt?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Therese: Jag tog Nag Champa. Den luktar rätt så mycket, ja.

#3 - lady dahmer

nag champa? åherregud!



måste köpa