bambi

Julklappstips 18: Märkeskläder till dom minsta
Ingen kan väl ha undgått att jag är en riktig märkesfreak. Så jag blev superglad när FreshMilk skickade mig ett överraskningspaket med tre, för mig, helt nya märken att prova.

Paketet innehöll en fin blå body från Mini Rodini, en fleecetröja från Nova Star och ett par strumpor från Kade.


Fleecetröjan är verkligen hur fin som helst! Inuti är det ljusblått bomullstyg som känns härligt mjukt. Tröjan känns verkligen varm och gosig och kommer användas flitigt!

Man kan verkligen hitta en massa fina kläder hos FreshMilk från bland andra: Ej Sikke Lej, Geggamojja, Hummel, Kikkid, Småfolk och Snoffs Design. Det kliar verkligen i mina shoppingfingrar när jag kollar igenom deras sortiment, man kan hitta hur många fina julklappar som helst!

FreshMilk har förlängt öppet köp nu inför julklappshandeln och erbjuder julklappsinslagning. Senast 21 december kl. 14:00 ska ni göra er beställning för att vara säkra på att få paketet innan jul!

Tusen tack till FreshMilk för det fina klädpaketet!

P.S. Fler julklappstips hittar ni här!
#1 - Jessica

Mini Rodini har superfina och coola kläder. Zoe har en fin tröja och ett par robotbyxor från dem!

#2 - barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Jättefina kläder! Mina tjejer har också NS fleecejackor, de är toppen! :-)