bambi

Min foglossning
Oj, va min foglossning har blivit bättre. Känner fortfarande av den, men inte i närheten av så mycket som förut. Men så har jag tagit det lugnt i en vecka nu och knappt gått ut. Min barnmorska sa att gå i snö är det värsta man kan göra om man har foglossning, det halvmjuka underlaget är verkligen inte bra.

Så, efter att ha varit instängd (nästan) i lägenheten i en vecka så kan det göra ont ibland när jag reser mig upp, när jag vänder mig i sängen och om jag har suttit för länge i samma position. Men jag kan gå runt i lägenheten utan att det gör ont och det är underbart  :)

Så nu hoppas jag att snön försvinner helt så kanske jag slipper ha så ont som jag hade förut. Eller så får jag börja köra bil till jobbet, fast det slipper jag helst...
#1 - Olelsi / Nettan

Ohh jag känner igen mig, det bränner och värker. Kan knappt gå, gick en vända till mamma och pappa på julaftonen. Det sluta med att jag sa till familjen gå ni så kommer jag om en stund. Hahaha det tog sig ett tag innan jag var framme.

Men jag längtar ut....vill oxå busa i backen med mina andra barn men det funkar inte nu.

Börjar bli rastlös av detta.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.