bambi

Odd Molly rea på nätet
Nu har det börjats med reor på höst och vinterkollektionen!

Tin Tin Style - 20-40% rabatt. Rea på Lovely Knits, Scarf Scarf, T88 Buttondown, mm.

MissGreta - 30-50% rabatt. Rea på Noblesse coat, Lovely Knits, Pet sweater, mm.

Country Dreams - 20% rabatt. Rea på Once in a lifetime coat, Knee length sock, First lady, mm.

Milk and Honey - 30% rabatt på hela deras höst och vinter sortiment.

Redhe of Sweden - 20-30% rabatt. Rea på hela deras höst och vinter sortiment.

FolkArt - 25% rabatt. Rea på T88 blus, Overlap skirt, mm (mycket som är slut redan).

Zoovillage - 30-50% rabatt. Rea på Biarritz top, Zip hoodie, Everyday Long cardigan, mm.

Estilio Design - 25% rabatt på hela deras höst och vinter sortiment (mycket som är slut redan).

Minzo - 30% rabatt på hela deras höst och vinter sortiment (gäller till söndagen den 27/12)


Hela listan på svenska webbutiker som säljer Odd Molly, med info om fraktkostnad, mm. hittar ni här!


#1 - Evalena

Sitter du på fingrarna som jag eller har du slagit till på nåt? Jag SKA hålla mig! :-)

#2 - Anonym

Fniss, vi får stötta varandra nu! Har lagt i Pontellklänningen hos RoS i varukorgen ett tag. Jag passar inte ens iden ska du veta!!!

:-D

#3 - Sara

Fin blogg :)

#4 - Tobias

Skönt att ta det lugnt :D ha en bra kväll

#5 - Anonym

Ja det är du :D fast jag längtar tills nästa vecka för då får jag min efterlängtade dator :P

#6 - Mia

Tack så mkt för komplimangen om min jitter dress..Den kändes verkligen julig med sina röda broderier..

Jag har följt din blogg länge men inte kommenterat så mkt..

Dessa julreor är lite farliga...

Snart kommer ju nya kollektionen som man absolut inte får glömma bort...Det verkar vara så himla mkt fint:-)

Ta hand om varandra, kram Mia

#7 - Anonym

najs! :)

#8 - yasmine modell och mamma

ha en fin kväll

#9 - Älskar Odd molly!

Jag älskar verkligen när det är odd molly rea. Då har nämligen jag som student också råd!

#10 - Johanna

Odd Molly rea 50% på Ullahillsmagasin.se!!