bambi

Ont i munnen
Plutten sover nu... han har haft ont i munnen idag och har varit lite extra kramig. Han har knappt druckit något, tror att det har gjort för ont. Usch, stackars liten! Men jag hoppas att det onda går över snabbt. Imorgon blir det dagis igen i allafall.
#1 - Nina

Lilla gubben då, hoppas det är bättre imorgon!

#2 - Therese - Eira min ögonsten - Jultävlingar i bloggen!

Stackaren.. Sånt gör verkligen ont i mammahjärtat.. Eira klämde sitt finger i en dörr för nån dag sen och jag trodde mitt hjärta skulle gå sönder även fast hon inte fick en enda skråma..

#3 - Rövarmamman♥

å man får verkligen ont i hjärtat när ens lilla har ont!!

#4 - Lena -Chokladmamman

Stackarn! Hoppas han inte har ont imorrn när han vaknar. Och hoppas verkligen hans riktiga tand inte skadades.



Det är sånt som får mig så orolig över att Alfons ska börja på förskola i januari. Att inte ha kontrollen och inte vara där om något händer honom.