bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 16 dagar kvar!

Idag tänkte jag visa er lite mer av underkläderna i vårkollektionen.



Som jag har nämnt tidigare så kommer det inte några spoilers till våren. Men detta är inte 100% sant eftersom spoiler boxern återkommer, men resten har ersatts av Suitehearts serien. Suitehearts kommer att finnas som minidress (#255), minigown (#256) och minitank (#257).



Till Suitehearts serien kan man alltså matcha dom gamla hederliga spoiler boxers,  eller Dolce serien som kommer att bestå av skirt (#746) och under (#748). Men sen kommer det även att finnas #258 Chrysalis minigown som är riktigt tjusig.



Inte heller kommer det några pointelles till våren (nu blir kanske många besvikna!). Men deras ersättare är inte så dåliga dom heller. Det är nämligen secrets-serien. Secrets serien har en mycket söt ros i ryggen och är i mjuk bomull. Den kommer att bestå utav under (#237), tank (#238) och l/s (#239).



Även privatesen har blivit ersatt av en ny serie som heter appeteaser som kommer att bestå av dress (#243), under (#244), skirt (#245), strap top (#246) och boxer (#247)


Alltså, en massa nya underkläder att hålla reda på i vårkollektionen! Vilken ny underklädeskollektion kommer at bli din favorit tror du? Min blir nog secrets-serien!

#1 - Sara C

appeteaser vill jag ha, tycker att underklänningen är så himla söt.

#2 - Camilla

Hejsan! Helt underbara ... vad kommer cirka priset på den mörkblå ( eller almost black?) klänningen (bilden bredvid kjolen) att vara? Och vad kommer cirka priset på den sista klänningen att vara?

#3 - Karin

appeteaser verkar vara lite bättre över bysten än de tidigare privates... rymligare:) men det får vi väl se när de kommer...

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Camilla: Jag har bara inköpspriserna, men jag skulle uppskatta att Chrysalis minigown kommer att kosta ca 1200 kr.



Sista klänningen kommer nog ligga straxt under tusenlappen, kanske runt 800-900.