bambi

Tyvärr, ingen pre-spring ännu...


Jag var förbi Odd Molly butiken idag för att spana in Pre-spring kollektionen. Tyvärr så hade den inte kommit. Pratade med butikschefen och tydligen så ska den komma den 10 december. Sorry alla som har väntat på denna dag! Men ibland så blir det fel i kommunikationen, verkar som om en nolla föll bort?

Så jag får väl bege mig dit igen den 10:e! Men självklart kom jag inte ut ur butiken tomhänt (det går ju inte!). Vad som fanns i påsen får ni se på måndag då den ena ska vara nästa veckas "Veckans Odd Molly".
#1 - Nina

Förresten, jag glömde skriva i föregående inlägg att det är pga ditt fenomenala genustänk jag läser din blogg. Det är det bästa!

#2 - Anna

Ringde butiken idag och de höll på att packa upp Pre-spring!!!

#3 - MamsTrams

Spännande, det är bara att vänta. Apropå annat: När tror du Odd molly-affären i Sthlm börjar sin rea? Och när brukar rea 50% börja? Är det efter jul, eller?

Så nyfiken.

#4 - Anna

Köpte en blus från Pre-spring i butiken igår. Duvet short i lite blue. Superfin! Svårt att välja!!!!