bambi

Vinnaren av presentkort hos Bra Barnkläder
...blev:

Noretstar om Julklappstips 15: Bra barnkläder:
För mig är bra barnkläder bekväma och sköna att ha på, hållbara i tvätten (ska tåla tvättas i 60 och torktumlas), ekologiska. Bra barnkläder går inte i antingen blått eller rosa - det finns flera färger än så. Och så ska de inte se ut som minikopior av vuxna kläder, för barn rör sig på helt annat sätt och ska kunna leka utan att känna sig obekväma.



Det var många bra svar på vad bra barnkläder är, så det var inte så lätt att utse en vinnare! Men jag gillade Noretstars tanke om att barn inte gör samma sak som vi vuxna och behöver därför andra sorts kläder.

 

Grattis till Noretstar och tack till alla deltagare och till Bra Barnkläder som sponsrade tävlingen!




Missa inte dom andra tävlingarna som är igång, där ni bland annat kan vinna:

* En veckas måltider från FramtidensMat (avslutas på söndag)
* En söt Ekomus från Babykoncept (avslutas på onsdag)
* Ett vackert armband från Russinnet (avslutas på lördag)

Alla tävlingar hittar här ni bland mina julklappstips!
#1 - Noretstar

Oj, vann jag? :D Tack så jättemycket, tack, tack!

#2 - Noretstar

Jag vill ju gärna skriva på min blogg att jag vunnit och jag undrar om jag kan få låna bilden från tävlingen. Självklart länkar jag till din blogg.