bambi

Vinnaren av Rachel Leigh armbandet från Tintin Style blev...
Mia om Julklappstips 4: Lyxigt Rachel Leigh armband:
Å, vilken underbar tävling! Jag tycker att du ska önska dig väskan Aiden Satchel från Botkier. Den är klassisk, stilren och rymlig men ändå snygg och matchar dina fina outfits. Jag tror att den rymmer både pärmar, matlådor och dylikt för ditt arbete, men att du även kan ha den som skötväska när lilla "bönan" kommer! Eftersom den är tillverkad i italienskt lammskinn kommer den hålla år efter år :)

God jul på er, tack för en fin blogg med många vettiga åsikter och värderingar - du behövs i bloggdjungeln! Kram


Jag tyckte att Mia hade en väldigt bra motivering till varför jag skulle önska mig Aiden Satchel väskan, så därför valde jag henne!

 

Tusen tack till alla deltagare och till Tintin Style som sponsrade denna tävling med ett sånt fint pris!