bambi

Vinnaren i Campadre-tävlingen
Ina om Julklappstips 5: Märkesvaror till vettiga priser (exklusiv förhandsvisning):
Jag har Odd Molly som min favorit i deras sortiment, såklart! ;-)
Kan inte komma på något märke som jag saknar hos de faktisk, de har en väldig bredd på samarbetspartners.
Nu håller jag tummarna, Pilgrim gör otroligt vackra smycken!!
Kram Ina

Grattis Ina! För er som är nyfikna på vilket smycke Ina valde så kan jag avslöja att det blev ett Pilgrim Bellflower Bracelet i rött/silver! Pilgrimskampanjen pågår till på söndag, för er som är sugna på att handla något!

Tusen tack till Campadre för sponsringen av denna tävling (och att jag fick ha en exklusiv förhandsvisning i bloggen)!
#1 - Ina

Tack återigen för vinsten, är såå glad och ser fram emot armbandet så småningom!!

Kram Ina:-)