bambi

Vinnarna av Sigge tofflorna från Vincent Shoe Store
Hjälp va svårt det var att välja ut 6 stycken vinnare! Jag önskade att jag hade kunnat skicka tofflor till alla deltagare!

Men här kommer vinnarna (jag har mailat er):

Jenny i Dalby (mamma till tre) om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store
Åh, de är så fina! Jag skulle vilja vinna ett par ljusgrå i storlek 23 till min son Vilmer så att han kan ha dem när det är dags för dagis! Han älskar att hålla på med skor och går omkring här hemma i både syskonens, sina egna, mina och sin pappas skor, så innetofflor vore perfekt!


Cissi om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store
Hallå!

Klart att jag vill vara med och tävla om dom där söta tofflorna, så att Adam slipper frysa om fötterna i vårt nya hus : ) Stl.24

Hoppas du mår bättre nu och att det kommer gå bra att jobba igen. Skönt att få tillbaka ett normalt liv kan jag tänka!


Susanne Petersson om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store:
Så fina! Jag skulle vilja vinna ett par rosa storlek 27 till min Vilma som är lite ledsen över att storasysters mjuka fårskinnstofflor inte fanns i hennes storlek.


Jenny om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store:
Hej!

Åh vilken toppen tävling! Astrid börjar ju på dagis om en månad så det vore verkligen perfekt för henne att ha där :)

De mörkgråa Sigge tycker jag är super mysiga, i storlek 24 och skulle jag vinna så kommer de även att gå i arv till lilla bebisen i magen så de kommer garanteras användas varmt här ute på landet :)


Josefine, Blåeld om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store
De ljusgrå skulle passa jättebra till Ludvig som inneskor. Vi håller på att renovera hemma = massa damm på golvet så strumpor räcker inte...
Storlek 23 passar nog min lille kille!


Maria om Julklappstips 2: Fina barnskor från Vincent Shoe Store
Hej!
Underbart om jag skulle vinna ett par tofflor till min son. Han skulle då få ha dem då han börjar dagis, i slutet av nästa sommar/höst. Jag skulle tro att han kanske har storlek 26 då. Den färg jag tycker bäst om är dark grey.

Tack för en jättebra blogg. Det som är bra är att du skriver om allt möjligt, livet med din son (som är född nästan samma dag som min), vardagliga dilemman m.m., kläder, tips osv. Det finns ingen blogg som liknar din!

Kramar från Maria

Tusen tack till alla deltagare och till Vincent Shoe Store som sponsrade denna tävling med så fina vinster!
#1 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Tusen tack för vinsten! :)

#2 - Jenny

Åh du skulle bara veta hur glad jag blev för vinsten, tack snälla rara du :)



Jag ska dubbelkolla Astrids mått på foten så mailar jag dig om ett tag, fötterna växer ju som ogräs så vill inte riskera att beställa för små, hihi



Återigen tusen tusen tusen tack!!!!



Varma kramar Jenny

#3 - Cissi

Härligt! Tack! Dom kommer passa som foten i toffeln:)

Kram