bambi

Abercrombie & Fitch

Förra året när dollarn var som lägst så klickade jag hem en beställning med en massa Abercrombie & Fitch plagg. Nu har jag inte hunnit använda dom så mycket pga extra graviditetskilon, men när jag väl har navänt dom så har dom varit hur mysiga och sköna som helst.

Jag hittar alltid hur mycket fint som helst när jag går in på deras hemsida. Enda nackdelen är att man måste betala så mycket tull när man beställer därifrån, sist så fick jag lägga på 50% i tull! Inte kul!
#1 - jennie

ja man skulle egentligen vara fler som går ihop och gör en beställning, dom har så mycket fint.

#2 - Catrin

jätte fina bilder på dig och din familj!

#3 - Sofie

Mm, visst har dom fina kläder. Dom öppnar butik i Köpenhamn nu i vår, härligt.

#4 - tuttifrutti

Läs aftonbladet eller expressen, där står det att dom och forever 21 letar lokaler i sverige!

#5 - molle tassar in igen

oj då försvinner ju liksom vinsten..

tråkigt

#6 - Ann-Louise

Åh, jag älskar Abercrombie, blir så sugen på att åka till USA och shoppa!