bambi

Att vara naken på Hammas
Min kära mor ringde nyss. Eftersom sambon äntligen hade pallrat sig upp så satt vi och åt frukost. Jag informerade min mor om detta men ändå fortsatte hon och prata i 21 minuter...

Det hon ville diskutera var hennes och hennes killes stundande resa till Turkiet. Att dom reser utomlands är något mycket ovanligt eftersom dom är rädda att åka till Stockholm till och med.

Eftersom jag och sambon har varit i Turkiet så rekommenderade jag henne att dom skulle testa turkisk bad, Hammam.

Mamma: - Hammas? Jag har hört talas om Hammas.
Jag: Nej, mamma. Hammam! Det är jätteskönt och så får man massage.
Mamma: Jaha. Är det karlar som masserar en?
Jag: Ja, det var det när vi var där.
Mamma: Oj, nej... Olle vill inte bli masserad av en karl! (Bögskräck? Eller vad?)
Jag: Nehe...
Mamma: Är man naken?
Jag: Nej, man har baddräkt på sig.
Mamma: Jaha, för jag vill ju inte vara naken bland en massa karlar.
#1 - Linda Andersson

Du får ursäkta mig om jag säger det här, men det där inlägget skulle passa bra på typ tjuvlyssnat... Fel av mig att dra slutsatser om din mamma och hennes sambo, eftersom jag inte vet vilka de är, och jag har bara läst lite om dem i din blogg... Menade inte detta inlägg som att vara dum på nåt sätt... det lät bara så himla komiskt...ett litet förmiddagsskratt till förmiddagskaffet.