bambi

Borttappade nycklar

Usch, något jag hatar och får panik utav är när jag tappar bort något viktigt; t.ex. nycklar, plånbok, mobiltelefon, etc. Jag är extremt noggrann och tycker att jag har stenkoll på allt så jag har bara tappat bort mina nycklar en endaste gång i mitt liv (och då fick jag tillbaka dom, någon la dom på lådan... hade en sån där bra bricka på dom).

Nu verkar det som om sambon har tappat bort sina nycklar och källarnycklarna! Han skulle nämligen ner till källaren med lite grejer efter vi har städat och Zack-säkrat lägenheten lite och då hittar han inte nycklarna?!?!

Jag borde få magsårs-ont-i-magen och panik, men jag känner mig faktiskt ganska lugn. Mycket olikt mig. Är det Zack som har fått mig att ändra mig? Att fatta att värre saker kan faktiskt hända än att man tappa bort ett par nycklar?

Som tur är så är det sambons tur att dammsuga, så nu kan han leta ordentligt i HELA lägenheten efter nycklarna. Det är även hans tur att byta kattlådan, men jag tror inte att nycklarna ligger där....
#1 - Cissi

Jag tror att det kan vara så att bebben förändrar, på fler än ett sätt! Själv har jag blivit alldeles hopplös med försäljare sedan minstingen kom. Sist sålde jag vår själ till Telenor... Galet!