bambi

Brak, pang, crash

Plutten somnade runt kl. 21 igår kväll och jag gick och la mig vid kl. 22 (efter Nip|Tuck). Men sen ca 03.20 hörde vi: brak, pang, crash. Vi vaknar upp med ett ryck och tänder lampan och ser att en av ramarna med fem fotografier (ut i hallen) har ramlat ner och glaset är krossat. Vi fick trösta Zack lite som blev rädd, men sen somnade han om själv. Sen så vaknade han ca 07.20 och nu väntar vi på att bege oss iväg till öppna förskolan.
#1 - Sanna

Härlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar.

#2 - Jessica

Usch, jag hade blivit livrädd! Min första tanke hade nog varit att ngn slagit in en ruta och är på väg in...

Himla retfullt med den nya ramen!

#3 - [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på mig, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

#4 - Sweetmama

Oj oj oj spökar det hemma hos er?

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sweetmama: Nja... vi satte ju nyss upp dom där ramarna så jag tror att det snarare var bristande upphängning!