bambi

Dagens Zack

Gullunge body: Lundmyr of Sweden
Randiga byxor: Lundmyr of Sweden
Bamse strumpor från Lindex
#1 - josefin

gud så sött :)



såg att du är gymnasielärare! hur är det? vilka ämnen?=) jag läser nämligen till det på linköpings universitet just nu:)

kram!

#2 - emmah

åh så söt :)



-



kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

#3 - Rebecca

Så söt :)

#4 - hanna

vad gullig! :)

#5 - Jacks mamma

Vad ni är lika tycker jag, en liten mammakopia =)

#6 - Nina

Jag ska baka dem där brownie:sarna någon dag, bara måste! Får bjuda över folk på fika - så får jag skylle på att det är för dem jag bakar S =)



Den är så himlans fin den där bodyn. Fick den i present av en vän, vart jätte glad =)



Blev så stolt då han vände sig helt om. Men sen dess har han inte gjort det. Tror att om jag stirrar tillräckligt hårt och länge så kommer han att rulla över igen =) Kanske funkar någon gång skratt Men man blir ju såå himlans glad. Du vet snart kryper dem och går.. läskigt.. =) hihi.



hoppas du får en trevlig helg nu! krams