bambi

Ensamstående 14-barnsmamma
Oj, hon har med hjälp av provrörsbefruktning skaffat sig 14 barn (bland annat åttlingar). Det är starkt gjort av henne! Men många är upprörda över att hon är ensamstående och arbetslös och försörjer sig på sina 14 barn. Jag förstår att det upprör många, men det viktigast är ändå att alla 14 barn får kärlek och uppmärksamhet av sin mamma (vilket jag verkligen hoppas att dom får). Eller vad säger ni?
#1 - Caroline

Så länge barnen har mat och tak över huvudet, och som du säger massor med kärlek så klarar dom nog sig

#2 - anaaaas dagbok ♥ ♥

Jag såg en bild på henne i tidningen, magen var gaaaaanska stor med 8 bebisar i :)

#3 - Stina

Jag är skeptisk! Hon verkar vara heeeeeeeeelt av banan och ingen människa i hela världen klarar ensam av att förse 14 barn med allt vad dom behöver, det har hon även erkänt själv.



Det hon gjorde var enormt själviskt och jag hoppas att sociala myndigheterna synar henne noga och att läkaren som inplanterade 6!! embyon i henne blir av med sin licens!



Hon får mig att må illa. Lägga massa pengar på plastikkirurgi kan hon men sen plockar hon ut foodstamps + pengar för 3 av hennes barn som är handikapade på något vis (och sen har hon mage att påstå att hon inte lever på staten).

Angelina wannabee är vad hon är (eller om hon tom tror att hon är Angelina) skicka henne till psyket för utvärdering asap säger jag!



Men sen är det synd om henna att det blivit en sån hetsjakt och att hon tom blir dödshotad också så ska det inte vara såklart.



Men som sagt jag tror inte hon mår bra och behöver nog psykiatrisk hjälp av något slag och hon kommer nog ge sina barn samma misserabla uppväxt som hon själv säger sig ha fått vad gäller kärlek och omtanke för som sagt hon kommer inte hinna med att tillgodose alla 14 barnens behov ensam.

#4 - jayne

Ja du.... men man kan ju ändå undra varför... men visst är krälek, mat, tak över huvudet viktigt-.

#5 - Daniel

Omsorg, kärlek å värme är det som barn behöver

Resten ska folk skita i

#6 - maria

hmmm...jag tycker att det verkar väldigt tokigt allt hon gör.. ett barn behöver så mycket kärlek & uppmärksamhet och förtjänar 100procentig kärlek & uppmärksamhet... kan hon ge det?? kärleken finns nog där, men hur är det med uppmärksamheten? finns nog inte en sportslig att klara det...

#7 - anna

ja absolut! det kan dock inte vara en lätt match. jag skulle inte vilja ha så många.

#8 - Micaela

Herre min je... Visst är kärlek och uppmärksamhet viktigt, men hur skall hon hinna ge alla 14 barn det?! Jag hoppas har att hon släkt och vänner och ställer upp och hjälper henne.