bambi

Första inköpen från vårkollektionen


Ja, nu har jag äntligen köpt några godbitar från Odd Mollys vårkollektion! Jag sålde ju en del Odd Molly plagg på Tradera så nu hade jag råd att shoppa loss lite. Det blev alltså en Diary Cardigan i Purple. Jag tyckte att den var ganska liten i storleken så jag tog den i en storlek större än annars. Men den känns väldigt användbar! Den är i 100% bomull och kostar 1199 kr.

Sen blev det en av Odd Mollys pointelle bastoppar i Grey och så deras två armband i glaspärlor som kostar 249 kr/st. Jag kunde inte välja en så det fick bli båda armbanden!

Jag provade även en Lovely Knit och var väldigt nära att köpa en blå/vit sådan... dom var verkligen underbara! Men jag ska nog vänta och se om det är något annat jag hellre vill ha.
#1 - malin

jag läste i en blogg att Odd Molly butiken skulle öppna i sthlm, men det kanske du redan vet ? :]

#2 - Anonym

Så snyggt! Var hade dom fått in de fina plaggen?

Mvh

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

malin: Jodå, jag har ju bloggat om det tidigare. Har varit förbi där dom ska öppna och kikat. Bild finns i bloggen :)



anonym: NK

#4 - anna

armbanden var riktigt mysiga! =)

#5 - Momo

Den gråa tröjan ser supermysig ut :) ser ut som en typisk favvo!

#6 - Marie

Hej!

Var köpte du dem?

#7 - mamma

Men varför alltid en obäddad säng i alla bilder ???

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Haha... kanske för att vi aldrig brukar bädda sängen? ;)

#9 - Sagolikt by Perla

Supersnyggt! Har just bloggat om den fina vårjackan med volang, vill så gärna ha en sådan. Vet du om den kommit in i någon butik ännu?

PS, vår säng är också alltid obäddad... ;)

#10 - Sara

Fina kläder. har själv beställt Lovely Knit, blå idag och fick en av Odd Mollys pointelle bastoppar vit förra veckan och är super nöjd.



Jag fick även hem klänning 770 från vinterkollektionen förra veckan, beställt från USA och den är så himal snygg.



Det har blivit ett beroende det här med Odd Molly och din sida:-).



Är här inne varje dag och läser.



Ha det bra.

#11 - Sara

Fina kläder. har själv beställt Lovely Knit, blå idag och fick en av Odd Mollys pointelle bastoppar vit förra veckan och är super nöjd.



Jag fick även hem klänning 770 från vinterkollektionen förra veckan, beställt från USA och den är så himal snygg.



Det har blivit ett beroende det här med Odd Molly och din sida:-).



Är här inne varje dag och läser.



Ha det bra.