bambi

Första versionen


Första versionen av inbjudan till sambons 30-års fest har kommit. Jag blev grymt imponerad! Det blev ju jättesnyggt! Det känns som om det kommer att bli en toppen fest! Jag är faktiskt lite avundsjuk... jag kommer inte ha en lika häftig 30-års fest...  *snyft*
#1 - knivlisa

Åh häftigt!!!!! Jag kommer inte heller ha en lika spejsig variant.

#2 - Sagolikt by Perla

Grymt snygg layout på inbjudan!

Själv fyller jag 30 om 1½ månad och ska inte ha någon fest alls :( Men lite kalasande blir det såklart!

#3 - anna

snyggt!

#4 - Jessica

WOW! Vad häftigt! Skitfint ju!

#5 - malin

snyggt! :] men varför kostar det om man blir bjuden?

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

malin: För att det kommer bjudas på mat, så det är mer en självkostnadspris (men det är inte bestämt hur mycket det ska kosta.. detta är ju bara "första versionen").

#7 - Lena & Alfons

Åh vad tufft! Min man blir också trettio i år men han kommer nog definitivt inte ha en så där flashig inbjudan till sin fest.

#8 - Elina

Wow vilken imponerande inbjudan :) Häftigt att ha en sån inbjudan!! Haha mina 23 år på lördag är inget större att fira, hehe så ojämnt man kan fylla typ :)

Kram

#9 - Elin

jag säger som dom andra, wow :)

#10 - Frida

Va häftigt! :D skitsnygg inbjudan.

#11 - Noretstar

Häftigt! Jag fyller 30 i juni, men jag har inte bestämt mig än om jag ska ha fest eller ej. Men blir det fest, så blir det tyvärr inte lika häftigt :)