bambi

Halleluja!
Halleluja! Idag trillade det in 1200 kr från dom som hade sönder min dator! Det trodde jag aldrig!

3 månaders tjafs är äntligen över! Det måste verkligen vara Dagens mirakel  :)
#1 - sofia

3 månader! men då fick ni väl ränta på pengarna också!

Usch dom måste ju vara HELT dumma i huvudet!

Ursäkta mitt språk, men bättre sent än aldrig.



Kram Sofia

#2 - annikafinnson

tack så mycket, det samma! :)

#3 - Annette

Tack för dom fina orden om designen! Kul när andra tycker om det man gjort. :)



Hmm nej den boken har jag inte läst... Tyvärr. Kasnke något för mig att kolla efter ocskå :) Tack för tipset!

#4 - Helena

ÅH vad skönt!! så jobbigt när det ska tjafsas om sånt här hela tiden.. skönt att det äntligen löste sig!

kramis

#5 - Jempajenny

Finally! Det var väl på tiden. Skönt att ni kan lämna det bakom er nu...

#6 - Elin

Kan tänka mig hur skönt det måste vara. Nu slipper ni 'bråka' om det.



Ha en bra dag.

#7 - Peggygirl

Härligt att dom betalade till slut....trevligt när det trillar in pengar som man inte har "räknat med" :-)

Ha en fin dag!

#8 - Agnieszka

vad skönt att äntligen få ett avslut på allt.