bambi

Hanky Panky

Tusen tack till Bodhi!
#1 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det släpptes ju sådana linnen i november.

Och det kommer komma åter i vår när min helt egna kollektion släpps



men jag har ju ett fåtal linnen kvar här hemma också.

#2 - Sofia

Lillkillen fyller 1 år imorgon och jag tänkte bjuda på såna då, men jag hittar ju inte ditt recept.

Finns det någonstans på denna nya bloggen?



Sofia

#3 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag har ju fortfarande kvar några som jag själv gjorde innan Nelly tog över produktionen.



Jag har svarta med röd,blå,syrenlila,blekrosa kanske nåt med vit text kvar eller vita med svart text.

och det är m,l,och xl som finns kvar i så fall.



du kan kolla här

http://pyttis.blogg.se/2008/december/today-in-stock.html



#4 - Sofia

Tack så mycket.

måste man göra dom samma dag?

Blir dom torra om jag gör dom idag och serverar dom imorgon?

#5 - Agnieszka

Ohh så roligt att få paket!

kramar