bambi

Happy fettisdag!

Vi har varit ut en sväng och hämtat ut paket och så var jag ju tvungen att köpa en semla förstås. Men jag ville inte vara ute så länge eftersom Zack hostar så, stackarn. Semlan ska avnjutas framför Melrose Place nu.


Paketet som jag hämtade ut var till Zack. Det var hans nionde paket från Nalle Puhs Babybokklubb. Det innehöll: en flikbok, en pop-up melodibok och nalle puh tallrik med bestick  :)
#1 - Nina

har du varit nöjd med allt du fått från nallepuh klubben? blev ju medlem där efter du hade nämnt det. perfekt för ett inbitet nalle puh fan :D

#2 - emma

Fin blogg ! :D

#3 - katten

Vad gott med semla. Lycka till med trisslotten :-)



Vet nu när nästa Odd Molly-"leverans" kommer med nya plagg?

#4 - sassa

hej lust att bli min bloggvänn?

Vi kan ju adda varandra via bloglovin?



Kram

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

katten: Jag fick höra att det skulle vara ca 2 veckor mellan varje leverans men jag tyckte att det snarare var 3-4 veckor mellan första och andra leveransen. Mer vet jag tyvärr inte!

#6 - Kikki

Hehe :)

Tycker Du att det är värt pengarna i Puh-klubben?

Har funderat på den jag med...

Vill också ha semla! :P

#7 - katten

Tack för supersnabbt svar! Nu såg jag dock att country dreams hade fått vad jag ville ha :-) Nu hoppas jag bara att jag inte beställde för stor storlek.