bambi

Här ska bakas brownies!

Jag är självutnämd brownie-expert. Älskar brownies och har testat många olika sorter men den absoluta favoriten är 7Elevens. Nu tänkte jag testa Leilas recept i A piece of cake så jag var iväg och handlade ingredienser. 171 kronor blev det och då handlade jag bara grejer till browniesarna, det blir dyra brownies så jag hoppas att dom är goda!!
#1 - Momo

Oj vilka dyra brownies! Du borde följt med Linda idag och hälsa på oss i klassen! Det hade varit roligt att hälsa på både dig o lille Zack :)

#2 - Nina

å fyy så gott. är sugen på något ordentligt chokladigt ikväll. typ som en kladdkaka eller nått =) åå det skulle sitta fint. har du provat leilas kladdkaka? för jag tror jag såg en där i väl?! osäker

#3 - Katrin

Jag gjorde de där för ett tag sen - svindyrt blev det, men det blev ju väldigt många och gooooda...