bambi

Helgtävlingen är avslutad

Jag tänkte först att jag skulle välja ut en vinnare för ovanlighetens skull men det gick inte. Det var så många som hade skrivit så fint om bloggen och flera som kom med så bra tips... jag önskade att jag hade 17 stycken Levi's bodies så att jag kunde skicka en till var och en av dom tävlanden.

Så eftersom jag inte kunde välja så blev det lottning som vanligt och det var nummer 1 som drogs! Vilket var Linda! Som valde den vita bodyn. GRATTIS!

Men håll utkik snart kommer fler tävlingar på bloggen! Tack till Pippilotta som sponsrade denna tävling!

#1 - Moolin.se

Det här är bara första av många tävlingar, kan du inte nominera dig nästa månad igen? * se på med hundögon*

#2 - Linda

Åh vad roligt att jag vann! Tack snälla! :-)



kram Linda

#3 - Nina

Fick en kupong, bara å skriva ut om det passar zack:

http://www.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdf