bambi

Hot or not: Odd Mollys armband

I Odd Mollys vårkollektion så finns två armband. Jag kan inte minnas att dom har haft några armband i någon tidigare kollektion. Armbanden består av glaspärlor och finns i chalk och purple och kostar 249 kr/st. Vad säger ni hot or not?
#1 - Ida ♥

billigt för att vara odd molly iaf!

#2 - Katinka

Jag gillar de där armbanden faktiskt och har köpt det med fjärilen i purple. Det är verkligen jättefint. Pärlorna är små så det ser bara bohemiskt och snyggt ut. Speciellt till sommaren när man är lite solbränd ju! Hot absolut!

#3 - majaellen

HOT! sånt ska jag ha! :)

#4 - Malin/ Hysteriska Mamman

Hmmm jag jag har flundrat lite över det själv och kommit fram till att det nog kan vara lite fint framåt vårkanten...

#5 - Ann-Sofie

HOT. Jag vill göra ett själv. Dottern har massor av små pärlor som jag kan experimentera med.

Kram A-S

#6 - Camilla (lillmillan)

hot!! Jättefina...verkar vara slut på många ställen...

#7 - Jolanta

Hot, men till solkysst hy på sommaren! Nu är det lite för kallt för att ha 3/4 ärmar passande till denna skönhet. Det gäller att stå ut och vänta ett par månader... Svårt...