bambi

Jag säljer halva min garderob
Ah, jag blir galen! Picniks hemsida funkar inte! Picnik är sajten där jag redigerar alla mina bilder till bloggen... så det är ganska frustrerande. Jag har blivit beroende av Picnik.

Jag har algt ut halva min garderobTradera nu. Det var skönt att rensa! Det var så mycket jag inte har använt på länge, vissa plagg har jag inte använt alls. Finns en del godbitar från Abercrombie & Fitch, American Apparel, Stockh lm (MQ) och alla plagg från Gina Tricot är väldigt fina (speciellt angora polon). Jag ska försöka sälja en del skor... men jag vet inte om någon vill köpa begagnade skor? Jag skulle inte vilja det. Nåja, får se om någon vill ha mina gamla kläder! Kika gärna på auktionerna här.
#1 - Josefin ☆

jo varför skulle man inte vilja köpa begagnade skor? det är faktiskt det enda jag köpt på second hand, tycker det är fräschare än begagnade kläder egentligen! Är saker i bra skick kan man ju köpa vad som helst :)