bambi

Kyckling med kikärtssallad

Kvällens måltid blev Kyckling med kikärtssallad. Kycklingen är grillad i ugnen. Sen blandar man ihop en burk kikärtor, en halv gurka och en halv purjolök. Sen har man i lite balsamvinäger och olja. Mumsigt och nyttigt!
#1 - Jossan

Tack detsamma...

Såg att våra små nästan var lika gamla =)

#2 - Anonym

Lätt att ibland känna sig stressad =/

Läser ju din blogg dagligen och du har gjort mig riktigt sugen på ett Odd Molly plagg. Fy fy :-)

#3 - ♥KiZnic - en ung mamma ♥

Ja det ovan var från mig :-)

#4 - sweetmama

Ååååå vad gott det där såg ut !!!!

#5 - Maddo

Oj vad gott detta såg ut! Bra tips! Tummen upp! =)

#6 - Susanne

Hallåj! Tänkte bara höra vilket "Typsnitt" du använder på Picnic till den här bilden? Har du premium där? Tycker att den är så bra då jag har mycket utav mina bilder på Photobucket så jag kan spara omarbetningarna med en gång där smart



Kramizar Susanne

#7 - Malena

Gud så gott det där såg ut, det ska jag prova nångång!