bambi

Lunchdax
Nu är jag hemma igen. Åkpåsen är jättefin! Jag ska visa bilder sen när vi har bytt till sittdelen och allt.

Jag var även förbi Åhlens City och kikade på Odd Molly, men dom hade ju inte ens fått in andra leveransen av vårkollektionen än! Jag kikade lite på deras rea på förra årets Mollysar, men det var inget jag ville ha. Bättre att spara till fina grejer ur nya kollektionen... vem vill ha det gamla när det finns så mycket nytt och fint? :)

Sambon var hemma med Zack medans jag var iväg och Zack har haft lite svårt att somna. Han gråter och tar bara pauser för att gnugga sig i ögonen. Stackarn.. att det ska vara så svårt att somna på dagen!

Neee.. nu är det dags för lunch! Sen ska jag lägga upp världens sötaste bilder på Zack och Hera tillsammans! :)
#1 - Ida ♥

är det inte lite spännande med att Odd molly ska lansera massa hudvårdsprodukter? http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/odd-molly-lanserar-nytt-produktomraade-hudvaard-252960





jag tyckte det lät intressant iaf :)