bambi

Majskrokar är gott
Äntligen har Zack fattat det där med Majskrokar. Förut så hade han bara sönder dom och gjorde en "äcklad" min när han stoppade dom i munnen. Jag har ändå envisats med att ge honom en majskrok då och då och nu börjar han fatta grejen...

#1 - babybloggaren

Hey vilken läsvärd blogg! Länkar till dig direkt från min!

Odd Molly har ju fantastiskt fina kläder, särskilt Cupcake long topp! underbar!skitdyr eller? å eller hur att man kan se ut som Tilde 2 mån efter förlossningen:)

jag gick upp 22 o har fortf 7-9 kvar ja mä, men där har jag stannat. Jag försöker gå en del, men det är ju så jäkla kallt å otrevligt. Jag har också "snart vår" som ursäkt:)

#2 - mikaela - ung blivande mamma

han var +28% i vecka 24 redan, och bm tror att han väger över 4 kg :/

#3 - fia411

Lillan har också börjat gilla dom. Jag tycker bättre om dom än rån, det blir så kladdigt av dom..