bambi

Min Odd Molly vårkollektion 2009 önskelista
#1 - Linn

Mina favoriter av dina 10 utvalda var 2 och 7 :Dsuperfina! ha en bra dag!

#2 - åsa

jag har en tjugo% kupong på molly, man får dom i häftet entertainment, men det finns kanske inte i stockholm? annars kan jag tänka mig att köpa koftan till dig med rabatt, 2400 kostar den ju då, men då kostar ju frakten lite.

#3 - Lena

Åh vad fina. Nummer två skulle jag gärna vilja ha. Ska nog kolla om den finns i Västerås.

#4 - Sagolikt by Perla

Ska nog också satsa på en fin Lovely Knit :)

#5 - Sara

Undrar bara var man kan få tag på nr 7 någonstans?



Tycker att jag har kollat alla internet butiker men ingen som har den.



Min Lovely Knit mökblå kommer idag eller i morgon. Längtar så:-)



jag gillar nästan alla som du har tagit upp.



Men presonligen så gillar jag fler plagg från tidigare kollektioner. tex den ljusblå koftan som du har Bambi och den sitter super fint på dig. Den är så fantastiskt fin och ett sådant plagg som man inte får tag på.

#6 - Katinka

Vilken fin önskelista!



Nr 2 är jättefin, men jag har den i grönt med rosa broderier på från höstens kollektion så det får faktiskt räcka.



Nr 4 är fin, men jag gillar den i powder med gula blommor på bäst. Köpte faktiskt underkjolen i den, men har liksom inte kommit till linnet än...



Nr 6 är lite på min önskelista också och den finns ju ute nu, men det blev liksom annat istället.



Nr 7 däremot vill jag också ha! Den ser så fin ut!

#7 - Malin

Underbara är dom!!



Det finns en hemsida i USA som heter deepfling.com som har tröja nr 6 i den färgen som du vill ha.



Jag har själv köpt den i chalk och den är underbart fin.

#8 - Malin

Har hållt utskick efter nr 9 i din önskelista Jamiro Knit Dress och inte hittat den någonstans. Ringde till Odd Mollys huvudkontor och fick till min fasa reda på att den inte var köpt av någon återförsäljare i Sverige.



Kom idag på den brillianta idén att ringa ingen och kolla om den fanns i våra grannländer. Jodå i Oslo finns en klänning i min storlek och färg och de är kan skicka den till mig om jag vill. Vilken lycka!!!!

#9 - Maria

Malin - vilken webshop ringde du till då? Jag blir galen om jag inte får tag i en!!!



Maria

#10 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Maria: Jag tror inte att hon ringde någon webshop utan till huvudkontoret. Det går jättebra att maila dom också, dom brukar svara snabbt!