bambi

Mitt CV
Jag blev inspirerad av Tyskungen som publicerade sitt CV. Det brukar vara intressant att läsa vad andra har jobbat med. Jag har aldrig varit arbetslös och alltid jobbat även fast jag har pluggat så jag har hunnit prova på lite olika saker:

  • Reklamutdelare: Mitt första jobb och jag tjänade ca 500 kr/månaden på att varje söndag springa upp och ner i trappuppgångar i 5 timmar. vilket slitgöra!
  • Lokalvårdare: Äntligen ett riktigt jobb med riktig lön tyckte jag! Jag städade på vårdcentralen, posten och busstationen i den lilla byhålan jag bodde i.
  • Mc Donalds: Jag stod ut i ca 2 veckor sen ville jag aldrig mer känna den där äckliga doften igen... blää
  • Kommunikatör: Satt på callcenter och svarade i telefon, bland annat Nordea, Swedbus och Tele2. Jobbade med detta under nästan hela min lärarutbildning.
  • Boendestödjare inom socialpsykiatrin: Hjälpte människor som hade någon form av psykisk störning med vardagliga saker som att gå och handla, tvätta eller tog en fika med dom. Ett väldigt givande arbete där jag verkligen trivdes. Kändes som om man verkligen gjorde nåt vettigt. Jobbade där under ca 2 år medans jag pluggade till lärare.
  • Gymnasielärare: Har jobbat snart 5 år, va tiden går fort. Älskar arbetet med människor och friheten att själv kunna planera lektioner, prov, inlämningar.
  • #1 - jane

    hejhej god morgon på dej!!!!

    #2 - Daniel

    Du glömde ett jobb som tupper weare säljare du hade med :)



    jag läser bloggen i mellan åt men aldrig skrivet här förut



    #3 - Anonym

    Tror du glömde ett till jobb........ :)/stina

    #4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

    Jaja.. men jag räknar bara med "riktiga" jobb :)