bambi

Ny pyjamas

Jag glömde visa Zacks nya pyjamas som jag köpte igår. Det blev en blå med med en söt drake på från H&M. Han var i stort behov av en ny pyjamas, han fick nämligen sova i body & byxor här om natten då alla hans pyjamas låg i tvätten.
#1 - Anna-Karin

Ville bara tipsa!

Ajabaja håller på och lägger upp fler Odd Molly just nu... det fylls på hela tiden.

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Åh, tack för tipset! Jag går in där flera gånger om dagen för att kika om dom har fått in andra leveransen. Men nu äntligen!!

#3 - Anna-Karin

Tröjan jag kärat ner mig i fanns med såg jag. Har en blus jag sett på en engelsk sida, hoppas på att den också finns med :) Det känns lite som julafton!

#4 - anna

fin pyjamas! det går åt en del!

#5 - Maria

Tack för no added sugar bodysuiten! den passade som en smäck på min lilla Oliver :) se bild på min nystartade blogg..

#6 - Anonym

Nu bor vi vid slussen men vi ska förhoppningsvis/högst sannolikt flytta ner mot medborgarplatsen/sofo till en trea och det ska bli så fantastiskt skönt.. jag skriver förhoppningsvis pga. att vi har hamnat i en tvist med en mäklare...jag ska skriva i bloggen och berätta om det, det är en riktig ful historia mäklaren försöker med. Men vi är positiva och hoppas/tror att det löser sig.. (vi har ju sålt vår lägenhet nu så det måste lösa sig snabbt) :/

#7 - Maria

vad konstigt mitt namn och bloggadress kom inte med där... nåja, det var jag som skrev det ovanför :)

#8 - Maria

vad konstigt mitt namn och bloggadress kom inte med där... nåja, det var jag som skrev det ovanför :)