bambi

Odd Molly hos ETC

Vi var förbi ETC i Skrapan och jag kikade vad dom hade fått in av vårkollektionen från Odd Molly. Jag gillade blusen så jag la undan en sån tills imorgon. Jag kikade även lite på koftorna, var lite sugen på en rosa men jag har ju så mycket rosa.. så man kanske borde köpa en grön? Koftorna känns väldigt användbara i allafall...

Men jag ska tänka lite på saken... egentligen borde jag vänta för jag vet att det kommer att komma plagg som jag vill ha ännu mer. Men jag tyckte blusen var himla fin och enkel. Både blusen och koftorna kostade en tusenlapp styck och är i 100% bomull.
#1 - knivlisa

Sv: Heh, ja, men jag hade iaf hjälm på mig ;). Och jag höll skithårt md andra handen..

#2 - Mamma på vift

Hej . precis hittat hit. fin blogg! :) //Anna

#3 - Sofia

ag har en Alla hjärtans dags tävling på min blogg!

Tävla gärna!



Kram Sofia

#4 - Irina

Ja älskar Odd Molly -kläder - trots att det inte alls är min stil, vilket är rätt frustrerande. Kan man kanske köpa söta kläder och bara ha dem liggande som prydnad?

#5 - Åsa Wojtowicz

Hej



Håller med, blusen var väldigt söt. Såg en underbar rosa Odd Molly blus igår när jag var ute och shoppade men eftersom jag skulle lägga pengarna på present till mannnen fick jag avstå att köpa :)



Åsa

#6 - Malin/ Hysteriska Mamman

...hm bara en tusenlapp för koftan??? Vad heter den? Måste ha missat den?

#7 - Katinka

Fina! Har du mycket rosa så är det kanske läge för en grön ja.

Men, som du själv säger, det kommer så mycket mer. Får riktigt ont i magen när jag tänker på det...

#8 - anna

Jag vill ha lovely knit i bomullversionen från vårkollektionen 09, den som du har ullversionen i rött. Är dock osäker på storleken, då den ska vara lite större. Undrar om man bör ta en 2 eller 3 då man är 40/42...hmm. Får fundera lite ;)

#9 - Bloggtipsarna

Ja den blusen var verkligen fin!

#10 - Anna-Karin

Blusen var jättesnygg!

Jag VILL ha denna: http://madsogmille.dk/viewimg-popup.asp?img=madsogmille-6751.jpg

Hoppas på att hitta den i någon webbshop i Sverige.

#11 - Jenny

Har du koll på vilka webbutiker som har fyllt på med nya mollysar, andra sändningen?

Jag tycker Ajabaja brukar vara snabba, men de har inget av de du just visat...

Tack för en bra blogg!!

/Jenny