bambi

Påminnelser!
Ni har väl inte missat alla mina auktioner på Tradera som slutar imorgon? Säljer en massa fina bebiskläder och lite Odd Molly!!

Glöm inte heller att delta i tävlingen där ni kan vinna fina stämplar från Sweetish Sister!
#1 - Jenny

sv: Skämt kallas det :P

#2 - Hertiginnan Anne von Porat

vill ingen köpa ditt skräp på tradera?

#3 - Hertiginnan Anne von Porat

vad du menar att ingen vill köpa ditt skräp?

så öm kan väl inte det kännas för att du har massa skräp och skit hemma du vill ha betalt för

#4 - SoffiZ-Oliwers mamma

Jag är ju redan med och tävlar om stämplarna=)

#5 - Hanna

Om du tycker om ekologiska barnkläder borde du gå in på ecoloco.se, dom har många söta saker! Älskar din blogg!

#6 - Sofie

Jag gillar Odd molly underkjolen, men verkar lite svårburen. Har du några tips på hur man kan bära den?

#7 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sofie: Jag har haft den under en svart tunika till leggings och så kan man låta underkjolen sticka fram lite. Så blir det som en spetskant och så känns tunikan lite längre :)

#8 - Cissi

Jag har ingen koll! Odd Molly har jag aldrig hört talas om, tycker det var mycket pengar (1000 kr) för en använd dress? För den är väl begagnad?

:-)