bambi

Så fin!

Nu har Plutten fått på sig sin Pippi-body. Vissa dagar hinner Plutten ha tre olika outfits (pga små spyor och jag vill inte att han ska lukta spya) och ibland hinner han ha en outfit i flera dagar. Detta är i allafall outfit nr. 2 för dagen.
#1 - Anna

Hej! Har sett att du gillar att baka så täntke komma med ett tips på vääärldens godaste choklasmuffins!



http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/chokladmuffins/



Testa! Har bild på dom i min blogg också :)

#2 - Sara

så söt så!



känner igen det där med att ha flera outfits på den lille per dag =)

#3 - Therese o Nellie

Åh tack. Nellan är pigg och glad idag och jag hoppas innerligt att jag slipper bli dålig...

Vad söt lilla Zack är i Pippi bodyn. vad e det som säger att bara tjejer kan ha de? :]



Ha en trevlig kväll.

#4 - annsan_s

Verkligen, en riktig sötis !

#5 - Cissi

Ljuvlig! :-)

#6 - anna

myskillen!

#7 - Micaela

Gulle :)

#8 - Marie

Vilken liten sötnos du har där hemma.Själv är jag en 2 barns mamma som bor långt uppe i norra sverige med familj och mina älsklingar Albin snart 7 år och lilla Norah 21 månader. Tyckte jag nyss fick henne och nu snart blir hon 2 år i maj, tiden går så fort. Ha det gott, mvh Marie